onsdag 24 juni 2009

Snart är även denna dagen slut!

Vilket fantastiskt, underbart väder! Fast människan är ju aldrig nöjd, för nog sjutton börjar det knorras nu också, för nu är det för varmt! Vaddå för varmt? Jag tycker det är helt underbart!

Vid glasskiosken på torget i Uddevalla, där är det verkligen högtryck nu! Jag tar gärna en glass här och kollar in de människor som flockas här, för i övrigt är det rätt tomt i stan.

Väl hemma fick jag kastat mig ut på altan för att ge mina blommor första hjälpen!

Bougenvillan behöver få mycket större krukor med mer jord, de växer så det knakar.

Ja, allting växer mycket nu, så snart ska det väl vara riktigt mysigt på altanen. Amplarna fick jag köpt i helgen så de är på plats, sen köpte jag flera stycken Margeuriter på stam. Ska ta kort på dem sen, idag hinns det inte med. För nu går dagen mot sitt slut och i morgon är det en ny arbetsdag!

Inga kommentarer: