fredag 12 juni 2009

Här finns det sol varje dag!

Nu är det fullbokat på de flesta solarier i vårt land, för få är väl platserna som har riktig sol just nu.

Obemannade solarier finns på många platser, men jag skulle inte själv vilja använda mig av ett sådant.

När jag blir soltörstig går jag hit! Detta solarium i Uddevalla är ett bra solarium, med en underbart kunnig personal som verkligen tar ansvar för den vara som de säljer.

På Hawaii Solarium får du information, råd och tips om hur du solar på ett säkert sätt. Här handlar det inte om att bara gå in och sola, utan att du verkligen får veta hur du ska sola.

Här är det alltid rent och fräscht! Detta tycker jag är mycket viktigt för kunden och för trivseln.

Här är det gott att koppla av en stund med mix megapols musik i högtalarna.

Priserna i solarium varierar, på Hawaii gäller dessa priser just nu. Det är ju alltid mer förmånligt att köpa ett solkort och absolut nu, med detta eviga regn som aldrig tycks ta slut.

Inga kommentarer: