torsdag 25 juni 2009

Idag är en stor dag, en fin dag...

idag är det 40 år sedan min äldste son såg dagens ljus. Han föddes i Umeå och barnmorskan som tog emot honom var från Smögen. Ibland är världen väldigt liten...Min son var ett vackert barn, redan som nyfödd. Han var så vacker att personalen bad att få låna med honom ut, för att visa upp honom och visst fick de det! Det stolta modershjärtat slog ju hårt av lycka och stolthet!

Grattis älskade barn, på din födelsedag!! Pssst...Vi blir ett stort gäng som kommer och firar dig i morgon!!

Igår kom jag hem från jobbet vid 21-tiden så något bloggande orkade jag inte med. Jag försöker kika in hos er undan för undan för att hålla mig uppdaterad hos er alla...men det är svårt att hinna med...
Njut av denna härliga sommar! Tag vara på varje dag, för tids nog går vi mot höst och vinter igen. Carpe Diem, mina vänner!

Inga kommentarer: