måndag 8 juni 2009

Måndag, måndag för många är...

en dag fylld av besvär. Fast jag har aldrig tyckt det! Nej, måndagar är fina dagar, inledning på något nytt och oskrivet. Idag är det arbetsdag för mig igen och det ser jag också fram emot, att få träffa alla mina kollegor och få reda på vad som hänt under min ledighet!

Snart är det semestertider här i Sverige och i lördags passade jag på att ta lite bilder uppifrån Smögenbron, där det annars på sommaren är fullt av turister.

Uppifrån brofästet finns trappor ner till en mysig fikaplats.

Lite halvmulet var det i lördags, men annars är det en vidunderlig utsikt uppifrån brofästet!

Kika in på de samlade verken genom att klicka på blommorna och njut sen av kaktus-blommans skönhet!!

Glöm sen inte att kika in på TURKIETBLOGGEN och ta del av alla kort från min turkietresa!

Ha en underbar dag alla och njut av livet idag, för dagen idag är alldeles speciell, precis som alla dagar som vi får! oss tilldelade!

Inga kommentarer: