söndag 7 september 2008

Fenixmonas söndagsfundering.

Hos vännen Bitte Bus fann jag idag vägen till en test om vad jag varit i mitt förra liv. Ja, det förutsätter ju att man som jag är intresserad av reinkarnation, för att man ska vilja testa. Lite kul! Nedanför ser du mitt resultat.

Du kanske ogillar det men du var en man i din senaste inkarnation.

Du föddes någonstans i ett område som vi i dag kallar Södra Kina ungefär kring år 1075.

Du arbetade som dödgrävare.

-----------------------------------------------------------------------
Din psykologiska profil i ditt förra liv:

Revolutionära typen. Du inspirerade till förändringar inom många områden -politik, affärer, religion, hushåll, kan ha varit en ledargestalt.

-----------------------------------------------------------------------
Kunskapen - som du skulle ta med dig och förvalta in i detta livet:

Du är bunden att delta i problemlösningen av miljöförstöringen, återvinningen, dåliga utnyttjandet av råmaterial, eliminera radioaktiviteten.

------------------------------------------------------------

Så okay! Jag startar omgående med elimineringen av dessa slemmiga typer som förstör och fördärvar så mycket! De fördärvar min miljö i allra högsta grad!

    

Inga kommentarer: