tisdag 30 september 2008

Fenixmona är redan hemma!

Det känns lite lyxigt att vara hemma så här tidigt! Jag slutade vid två-tiden och stack iväg upp till vårdcentralen och fick tagit de där proven. Bl.a ett parakörtelprov som jag förstår att det har något med mitt höga calciumvärde att göra. Men vad och vad det blir av det har jag ingen aning om. Hitills har det alltså sen i juli tagits 18 olika rör med blod och jag vet inte ens vad det är de letar efter! Jag sökte hjälp för min hälsporre!!

Den är precis lika eländig, men på grund av, att jag förmodligen snedbelastar, så har jag fått ont i höften på motsatt sida. NU är jag i alla fall med i stegräknartävlingen på jobbet. Den började igår och kommer säkert att leda till en jumboplats! Det jag går ena dagen straffar sig nästa dag, men än så länge kan jag gå lite!!

Inga kommentarer: