måndag 15 september 2008

Fenixmona önskar er alla en god natt!

Just nu är det segt både för människorna och i min dator. Än en gång inträffar samma fenomen som för några veckor sedan, jag kommer inte in i era kommentarsfunktioner! Alltså får jag hälsa på i era stugor i morgon bitti för då brukar det fungera. Jag förstår att många just nu har mycket värk, som tydligen nu förvärras av denna kyliga väderlek som ramlat över oss. Våran BIGGAN har det just nu jättejobbigt och har inte fått sova ordentligt den senaste veckan. SITA mår inte heller bra idag och kröp till kojs tidigt. Jag önskar att jag kunde blåsa lite hälsobringande stoft över till alla som har det så jobbigt nu, men det är ju så lite vi vanliga små människor förmår att göra. Jag hoppas i alla fall att ni alla får en natt med god sömn och får sova några timmar utan värk!

Inga kommentarer: