fredag 26 september 2008

Fenixmona bjuder på nostalgi!

Jag blev lite nyfiken när jag läste Bloggerinans inlägg, om hennes första inlägg här på Metrobloggen. Jag gick tillbaka och tittade på mitt första. Det skrevs den 2 augusti 2007.

Att vara eller inte vara

I livet med alla dess händelser, sker något nytt varje dag. Livets händelser behöver inte vara stora, men kan ändå, för alltid förändra en människas fortsatta liv.

Förändringar kan ske var som helst, hur som helst och när som helst. Ibland är det bara så himla gott att få skriva av sig. Om inspirationen då är den rätta för mig, så går det bra att uttrycka vad jag känner, men ibland är det trögt, precis som en seg massa som inte vill lämna mig. Min dagsform bestämmer därför alltid både kvalité och innehåll i vad jag skriver.

Detta var mitt allra första inlägg på Metro och jag fick inte en enda kommentar!

  

Inga kommentarer: