onsdag 10 september 2008

Fenixmona fick en anonym kommentar igår

Den kommentaren som jag fick var på ett av inläggen om DM1 och såg ut så här.

LenaKanske kan du avstå från en resa per år (då har du ju ändå en kvar) och skänka pengar till forskning som kan hjälpa ditt barnbarn. Det skulle ju ge en stor summa inkl fickpengarna. Vilken underbar värld det skulle vara om alla avstod hälften av sin lyxkonsumtion till välgörande ändamål :)

Dels har ju denna Lena inte läst från början då jag började att berätta om varför jag ger pengar till Neurologiskt Handikappades Riksförbund och dels tycks hon ha missat "lyxresan" jag gjorde tillsammans med sonen till Teneriffa i våras, en härlig resa som höjde livskvalitén för oss båda.

Nej någon lyxkonsumtion har vi aldrig haft, däremot försöker jag se till att vi alla ska må så bra som möjligt. Så anser sig denna Lena att hon lever i lyx och vill ge bort hälften av detta så vore det både fint och generöst. Klicka bara på logotypen för NHR, den finns till vänster i sidkolumnen sen kan du klicka vidare till fliken med gåvor. Tack!

Inga kommentarer: