fredag 26 september 2008

Fenixmona ger sig snart av igen!

Som vanligt kallar jobbet och jag ger mig strax iväg. Lunchen igår bjöd på en härlig promenad i det soliga vädret.

Den kära Bäveån är ju som alltid ett sådant tacksamt motiv.

Precis som de pampiga träden i Hasselbacken.

Jag hittade också träd med röda bär som jag först trodde var Körsbär, men det är det inte.

Är det någon som vet vad det är för något?? Idag har jag vaknat, pigg och utsövd så ambitiös som jag ibland är, så har jag uppdaterat mina andra bloggar också idag. Klicka in  HÄR och läs i  TURKIETBLOGGEN 

Vill du se de blommor som fortfarande blommar här i min stad så tittar du in HÄR på mina  Samlade verk 

Ha nu en underbar dag alla! Var tacksam och glad för dagen idag! Förvalta den väl! Våra dagar är inte självklara!

Inga kommentarer: