tisdag 23 september 2008

Fenixmona mot nya utmaningar!

Idag är en ny dag och ett fortfarande oskrivet blad. LaFoto vill se våra "Välkommen" skyltar denna veckan och min är väl lite orginell för jag har fortfarande inte, efter 4 år, fått skrivet texten.

Så här ser den i alla fall ut!

Sita ber mig avslöja lie till om mig och det kommer här!

1. När du handlar - storhandlar du eller köper du det som du behöver?

Svar: Lite olika! Ofta bara det som behövs.

2. Om du ser ett övergångsställe 30 m bort, går du dit eller går du där du är?

Svar: Jag använder alltid övergångsställen o går aldrig mot rött! Detta för att jag ser o hör dåligt!

3. När du ska ut och låst din dörr, har du då gått in igen och tänkt "stängde jag av spisen eller kaffebryggaren?"

Svar: Nej, aldrig.

4. Har du jojobantat någon gång?

Svar: Det har hänt, tyvärr en massa gånger!!

5. Har du någon gång gått med kryckor?

Svar: Ja, periodvis vid svår värk. Först höfterna, sen mina knän. Nu hjälper det dessvärre inte med kryckor för hälsporren.

Inga kommentarer: