söndag 25 maj 2008

Fenixmonas underbara dag!

Vilken fantastisk fin dag jag har haft idag! Vi var ju inte fulltaliga men det har vi inte varit på många år då en dag omöjligt kan passa för alla. Vuxna barn har sina familjer och ett telefonsamtal räcker gott för att veta att någon bryr sig om mor.

Mor bjöd på middag, högrev med brun sås, potatis och primörmorötter.

Alla lät sig väl smaka och trivselfaktorn var hög!

Sen blev det jordgubbstårta på mammas vis, älskad av alla!

Inte minst av Wictoria som ju älskar jordgubbar.

Soldyrkande mamman placerades givetvis i bästa solläget, var annars?

Som alltid är det viktiga att få träffas eller pratas vid men jag förärades även presenter denna dag. Så nu ska jag beställa tid på vår stads SPA för lite skönhetsvård före semestern. Två presentkort fick jag idag och de ska inte bli gamla. Nej, redan i morgon ska jag ringa och boka tid! Idag känner jag mig allt riktigt bortskämd! Tack mina kära!

Inga kommentarer: