onsdag 21 maj 2008

Fenixmona skall strax ge sig av!

Jobbet kallar och Fenixmona flaxar snart iväg! Ser ut att bli en strålande fin dag här. Hoppas det är likadant i hela vårt avlånga land!Har funderat på vad jag kan bidra med hos LaFoto idag, någonting som jag samlar. Jo, det gör jag ju faktiskt! Så här kommer en bild på en del av mina vita av Rosa Ljung.

Jag har bara vita prydnadsaker i mitt vardagsrum. Jag älskar allt vitt men samlar på Rosa Ljung.

Idag kan den som vill rösta på mig och min blogg hos  Gute Girl för hon har meddelat att den kommer upp där idag. Jag blir ju jätteglad om du röstar på mig för jag hoppas ju att du tycker om mina ord och mina bilder.

För övrigt så återstår det inte så många dagar nu innan det bär iväg till Turkiet! Kolla in på Turkietbloggen så får du se!
Carpe Diem! Säger jag som vanligt. När ni fångat dagen så gör ni det bästa av denna underbara dag! Var rädda om den och om er! Betänk också att vi är ännu en dag närmare sommaren!

Inga kommentarer: