torsdag 8 maj 2008

Fenixmona är ledsen i kväll

Jag vinkade av ett gäng arbetskamrater vid 16.30 då de åkte iväg till Vårruset i Vänersborg. Jag var med förra året och det var jättekul! Jag halvsprang de där 5 kilometrarna med kameran i högsta hugg!

Här står vi glada och förväntasfulla den 8 maj 2007.
Klädda i likadana tröjor fast i olika färger.
I mål kom vi, min kamera och jag med nästan 100 kort. Jag skulle ju egentligen gå denna bana men så fick jag se det ena fina motivet efter det andra. Så det blev ju stopp både här och där och sen fick jag pinna på för att hinna ikapp de andra.

Jag hade ju sett fram emot årets Vårrus men klarar inte av detta med den eländiga hälsporren, som inte ger med sig. Därför är jag ledsen i kväll! Nu, precis nu, är kompisarna förmodligen i mål och kanske har de slagit sig ner i gröngräset för picknicken...

Inga kommentarer: