måndag 12 maj 2008

Dagen idag är grön!

Grönt är ju min favoritfärg. Det är inte många plagg i min garderob som inte är gröna. Idag efterlyser  LaFoto gröna bilder. Det skall bli riktigt spännande att få se upplägget av det gröna där i morgon.

Denna växt står lika grön och fin året om.
Gröna är också forfarande mina nya växter i sina urnor på altan.
Även i mitt älskade Turkiet finns växter som alltid är gröna. Kolla  HÄR så får du se vad som snart ska hända! Dela min glädje och förväntan. Dagen gröna bild för  LaFoto får bli detta, intensivt gröna intensivt gröna hav som jag fotograferade på Teneriffa nu i vår.
Nu önskar jag er alla en underbar dag! Regn eller sol spelar idag ingen roll, beroende på var i Sverige du befinner dig så kan behovet variera. Ta vara på denna dag och på varann. Dagen idag kommer inte mer tillbaka!

Inga kommentarer: