fredag 30 maj 2008

Fenixmonas blåa himmel

LaFoto vill se bilder på "upp i det blå" idag så jag får se vad som finns i samlingarna.

Den här bilden tycker jag är lite facinerande, där solen lyser på molnen och på månen. Så det får bli dagens bidrag.

Nu ska jag strax ge mig av men ska försöka att flexa lite tidigare idag. Fast jag är helt inbokad på förmiddagen så den lär jag inte kunna påverka.

Min fot är mycket bättre! Fast om det går för lång tid emellan medicinintaget så stegras smärtorna igen. Så jag måste sköta detta ordentligt. Magen blir helkass så jag får inte vara allför långt från toa men jag får i alla fall inte ont av dessa stolpiller. Vanliga tabletter ödelägger ju magen totalt.

Ha nu en underbar dag alla! Tänk på att ett leende kan lysa upp en medmänniskas dag!

Inga kommentarer: