tisdag 20 maj 2008

Fenixmona sticker strax iväg!

Igår kom jag hem sent från jobbet och förmodligen så blir det lika sent idag. Det blev bara korta raster igår för lite mat och kaffe, så jag tog en snabb sväng på kvällen igår för att åtminstone få lite nytt syre.

Jag hann att knäppa lite bilder under min promenad bl.a såg jag att Liljekonvaljen blommar nu.

Jag kunde också konstatera att min Alp-clematis verkar ha rotat sig trots kylan.

Fick också syn på dessa fina blommor som jag dessvärre inte vet vad det är. Någon som vet?

Detta är i alla fall Kaprifol. Den har hunnit att klättra en bra bit upp i berget sedan förra året.

Det mest storslagna pampigaste jag sett på länge var emellertid denna fantastiska Blodlönn!

LaFoto vill idag att vi visar vår stad så här kommer mitt bidrag för laFoto!

En liten bit av Uddevalla med vår berömda bro i bakgrunden.

Ha nu en underbar dag alla! Sprid lite solsken och glädje runt er! Tänk på att dagen idag kommer aldrig mer igen!

Inga kommentarer: