fredag 4 september 2009

Fredag med regn och rusk!

Fast vad gör det när man har något fint att se fram emot! För idag kommer Werona hem till mor en sväng! Alltid så härligt när ungarna kommer hem!

Min andra lilla gumma var minsann med mamma till läkaren härom dagen. Hon tog ledigt från jobbet och körde mig dit. Samma dag träffade jag sen mina båda pojkar och vi åt middag ihop. Jag är så glad och stolt över mina fina ungar...fast det är väl alla mammor förståss! Nu kallar jobbet på mig och jag ska strax ge mig av! Fast jag slutar tidigt så jag får handlat hem lite gott till kvällen! Inga barnbarn kommer med från Norge denna gång för Werona ska på födelsedagsfest, men jag får ändå ta tillfället i akt och visa denna fina bild på barnbarnet Michelle!

Ha nu en fin dag alla! Glöm inte leendet! Kolla gärna in HÄR och se vad jag gör om bara en månad!!

Inga kommentarer: