onsdag 30 september 2009

Ett underbart vackert Uddevalla!

Idag hälsar jag er alla en godmorgon med denna härliga soluppgång, som är mitt bidrag till LaFotos tema denna veckan "Foto tagit från bilen"

 

Fotot togs en tidig morgon på väg hem till Uddevalla från Göteborg. Igår var en underbar fin dag i Uddevalla.

Morgonen var mycket kall och det var halt på bryggan.

Bäveåns vatten var helt stilla, precis som en spegel.

Helt underbart vackert var det! Min lille digitala kompis fick verkligen jobba en stund!

Här ligger gästhamnen, mitt emot Bohusläns museum.

Här, på Bohusläns museum, tillbringade jag förmiddagen igår. Stod lite fel så även jag kom med på bilden...Ha nu en fin dag idag! Klä på er ordentligt! Själv får jag nu falla till föga och dra på mig strumpor denna dag!!

Inga kommentarer: