torsdag 17 september 2009

En stolt Fenixmona försöker ragga för barnbarnet!

Har du ett företag och behöver lite god PR eller vill du bara hjälpa en kille att uppnå sina drömmars mål? Läs brevet nedanför bilden, brevet som Christoffer själv har skrivit!!

VIL DERE SPONSE MEG

Hei jeg heter Christoffer Schwabe, og jeg er 11 år og har kjørt  gokart i 5 år. Jeg søker spons til verdens finalen som går i oktober.
For å komme til verdens finalen må man kjøre en cup som går over 8 løp og de tre beste i cupen kommer til verdens finalen, mange land i hele verden kjører den i landet sitt så de tre beste i vært land i verden kommer til verdens finalen som går i Italia.
Forrige helg kjørte jeg det 8 løpet i den cupen og det løpet vant jeg så dermed fikk jeg 2 plass i den cupen. Hvis dere kan sponse meg, vil jeg gjerne ha klistremerker på karten min hvis dere vil det.

Håper svar så fort så mulig på melding på : 0047-46944619, hvis dere skal ringe i skole tiden så ring heller 0047-92221913.


Med vennlig hilsen


Christoffer Schwabe
Sørjordet 3
1400 Ski

post@t-ss.no

Gå in på länken nedanför och se vad Wildkart skriver om honom på sin hemsida!!

 klicka här för bild och text!! Ojojoj...det är en väldigt stolt mormor som skriver detta inlägg idag!!

Inga kommentarer: