fredag 3 april 2009

Vilket fantastiskt inlägg! Dagens bästa...

Jag blev så glad när jag läste LOCKLIGS inlägg idag! Hon sa precis det jag själv velat säga en tid men jag har inte kunnat formulera detta på ett bra sätt. För precis som Locklig vill jag ju absolut inte såra någon eller mista någon av er bloggvänner!!

Så här skriver vännen  LOCKLIG! 

...awarder

Vet inte riktigt hur jag ska säga detta så att det inte låter drygt, elakt eller bara helt fel...
Jag har hittat så många härliga vänner här på bloggen, både på metro o i övriga cybre space och det är så roligt när man hälsar på hos varandra och kommenterar.

Gillar er alla skarpt! (annars hade jag inte återkommit dag efter dag)

Men däremot känner jag att detta med alla awarder börjar spåra ur... För mej börjar det kännas som en klubb för inbördes beundran, vet inte hur ni känner... Hoppas verkligen att ingen tar illa upp, det är inte det som är meningen.

Jag är så glad för att ni gillar att komma hit och hälsa på hos mej och lämnar några ord, i med och i motgång och hoppas att ni fortsättningsvis vill göra så.

Så nu tackar jag vänligt men bestämt Nej till alla awarder!

Så det var detta jag också ville säga...

Inga kommentarer: