torsdag 2 april 2009

Härliga tider! strålande tider!

Här är klarväder med en vackert blå himmel! I natt har det varit frost och vi har fortfarande minus 0,6 grader här i Uddevalla. Vad jag kan se så verkar det kunna bli likadant här idag som igår.

Jag var på möte igår eftermiddag och passade på att ta lite bilder på ett nästan somrigt Uddevalla.

Massor av folk var ute i solen, de satt och låg utmed hela Bäveån. Det märktes att människorna verkligen njöt!

Själv gick jag bryggvägen i stället för landsvägen för på min sida av ån var inte så mycket folk.

Både Byfjorden och Sunningen låg på plats

precis som de ska göra när våren är här! Ha nu en underbar dag alla och njut av dagen idag! Jobbar ni som jag inne hela dagen så ta en sväng på lunchrasten och känn hur livsandarna vaknar. Njut av allt det fina runt dig!

Inga kommentarer: