lördag 4 april 2009

Ge mig en stund av din morgon!

Ja, ge mig en stunds uppmärksamhet så jag får önska godmorgon denna underbart fina lördag!

Så här ser vädret ut idag här i Uddevalla! Knallblå himmel och strålande sol!! Termometern visar just nu på -0,1 så här blir en kanondag!

Dotter Werona sover ännu och det ska hon förhoppningsvis göra en stund till, så hon är riktigt pigg inför eftermiddagen och kvällen. Hon ska nämligen på klassfest! Efter 15 år ska de nu träffas idag, här i Uddevalla, där de för 15 år sedan tog studenten.

Idag kommer äldste sonen hit med sina två pojkar och jag ska slå en signal till min yngste son. Kanske han också vill komma och äta middag idag. Jag måste ju också tala om för honom att jag köpt ALLERS VECKOTIDNING i torsdags och håller på att lösa det korsord som han gjort där.

Ha nu en trevlig inledning av denna dag så hörs vi senare!!Njut om du har sol och njut även om du inte har sol för dagen idag är unik! Förvalta den väl!

Inga kommentarer: