söndag 5 april 2009

Vart tog helgen vägen...den är ju slut igen!!

Fast tiden går ju fort när man har trevligt! Min helg har varit underbar, helt underbar! Det är ju så roligt när ungarna kommer hem och barnbarnen ordnar till så det blir lite liv i luckan!! Igår var mina bägge pojkar här med sina barn och Teo var också med. Teo är för mig en lite speciell kille för det var nämligen JAG som klippte av hans navelsträng!

Här är Teo och André när de spelade schack förra sommaren. (Min kamera fick vila igår...hihi). Med fyra killar i huset så blev det varken fotografering eller blogg igår! Jag fixade middagen för 12 personer igår och det är något som jag klarar! Har ju alltid fixat mat till många så jag har svårare att laga lite mat...Men som sagt...en toppendag hade vi här! Efterrätt och kaffe blev det på altan där vi hade rena sommarvärmen igår!!

Fast än får vi allt vänta ett tag på att mina "Blomman för dagen" börjar att klä altanväggarna!

Inga kommentarer: