söndag 6 januari 2008

Snökaos!!!

Nu vräker snön ner här på västkusten! Innan vi kan starta hemresan så får vi gräva fram bilen! Fortsätter det så här så kommer hemresan att ta tid. Usch för snö nu! Jag vill ha vår och sommar! Snöar det hos dej också?

Inga kommentarer: