..en ros utsprungen...
Nu har jag hälsat på hos Vicke, http://www.vicke.be/, där jag också har plockat denna vackra ros. Vicke har en underbar hemsida med mycket fina bilder, kloka och roliga inlägg. Till Vicke och alla andra vänner på bloggen säger jag som vanligt: Carpe Diem!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar