Kreativitet...inlevelseförmåga...
Nu får vi ha något vackert att se på igen. Synintryck är viktigt för alla har inte förmågan att själva se utifrån det skrivna ordet. Dessa människor kan aldrig föreställa sig saker som t.ex hur det blir efter en ommöblering eller en annan förändring i bostaden. Jag tänker ibland att dessa människor måste ha en tråkig tillvaro, för jag tror inte heller att det finns någon kreativ förmåga, hos dessa människor, för hur skulle det kunna finnas det!? De lär ju inte få lust att göra saker om de inte kan tänka sig hur det blir. Eller hur?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar