Dagen i dag är svart...
Här i Uddevalla öser regnet ner, vilket det förmodligen har gjort större delen av natten. Jag antar att det är så eftersom en del sandparkeringar ser ut som kartor av Finland, de tusen sjöarnas land. Även i Uddevalla Centrum stiger vattnet och det har bildads sjöar lite här och var. Det finns inte en ljusglimt att se på den gråsvarta himlen, men jag tänker så här: vi befinner oss i nerförsbacken på väg mot vår och sommar, alltså är detta vårregn! Så innan vi vet ordet av så kommer det att spricka upp och solen titta fram emellan molnen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar