I en sal på lasarettet...
I en sal på lasarettet fann vi idag en relativt pigg svärfar. Han har problem med hjärtat som vill gå lite hur som helst på honom. Ibland går det inte alls och ibland rusar det iväg, medan han själv blir totalt orkeslös. Efter en återbesökskoll i torsdags blev han inlagd. De funderar nu över helgen över vad som egentligen kan göras, så på måndag får vi besked om vad som händer framåt. Maken och jag kommer nu att dra oss tillbaka ett par timmar, men jag återkommer lite senare i kväll. Vi kommer förmodligen att se en Bond-film för jag har lovat barnbarnet i Norge hela serien så fort vi sett klar den. Ja, ni kommer väl ihåg miljökämpen från Ski, utanför Oslo? Just han är det som ska få James Bond serien!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar