
Vinden har avtagit helt och i denna havsvik har det fruset till lite. Fast nu är det på nollan ute och SMHI har spått plusgrader tills i morgon. Jag antar att snön börjar att försvinna lite överallt i syd- och västregionerna. Har ni fortfarande minusgrader?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar