söndag 6 januari 2008

Nu är Fenixmona hemma igen!

I början av vår hemresa var det oplogat men sen såg vi plog- och saltbilar lite överallt. Dessa foton tog jag idag på väg hem.
Vinden har avtagit helt och i denna havsvik har det fruset till lite. Fast nu är det på nollan ute och SMHI har spått plusgrader tills i morgon. Jag antar att snön börjar att försvinna lite överallt i syd- och västregionerna. Har ni fortfarande minusgrader?

Inga kommentarer: