söndag 6 januari 2008

Fenixmona plockar bort julen...

Nu har jag börjat att plocka bort julen här hos oss. Sista julfestligheten är över och nu ska vi tillbaka i rätt gänger igen.

Har du börjat att plocka bort ännu?

Inga kommentarer: