Godmorgon alla!Det är massor av snö ute men det blåser inte så mycket som igår. Så fort som vi fått i oss lite kaffe och får gjort oss i ordning så skall vi starta hemresan. Kanske det är plogat på E6 men vi har nästan 3 mil att köra dit. Hur ser det ut där ni andra befinner er?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar