Något riktigt vackert skall ni få att vila ögonen på idag. Faktum är att jag själv mår så bra när jag ser riktigt vackra bilder, bilder med harmoni. Fast de är tysta så hör jag musiken inom mig. Lyssna du också, för den finns där! Ha en underbar dag och fånga dagen, säger som vanligt, allas er Fenixmona!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar