onsdag 9 januari 2008

Fenixmona är hemma nu...!

Oh, Hi! Så ljuvliga de små datakatterna är!

Nu är jag i alla fall hemma efter dagens slit med en trilskande dator. Jag skulle nog behövt en liten kisse på jobbet, för IT-avdelningen gick bet på min dator. Så det första jag ska göra i morgon, så ska jag kontakta en tjej som får komma och fixa till lite,  innan de stora killarna kan installera om min dator. Sen går jag på möte 9.30 och hoppas att jag har en fungerande dator efter det. Hoppet sägs vara det sista som överger oss.

Inga kommentarer: