Godmorgon igen alla! Jag har sagt godmorgon en gång idag men denna morgonhälsning tycks ha försvunnit. Hur som helst så är jag vaken och relativt pigg idag. Kaffekannan är snart tom och frukosten i det närmaste avklarad. Nu var det ju det där med att hoppa i duschen och det kommer alldeles strax. Temperaturen är nu uppe i + 3 grader. Kolla nu in mitt förra inlägg så jag kan få reda på denna viktiga fråga innan jag ska iväg till jobbet!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar