Springa på jobbet – bättre än att gå (metro.se) Hoppa bättre än att stå?
Nu är jag duschad och klar. Hoppade inte i duschen idag heller men undrar fortfarande var uttrycket "hoppa i duschen" kommer ifrån. Det är väl i alla fall ingen som hoppar i duschen? Eller gör du det? Säkert vore detta också mer befrämjande än att gå på jobbet i stället för att springa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar