Så tragiskt...! Tragedi...!
Hörde på nyheterna att den 16-årige pojke som skadades svårt av en raket på nyår avled av sina skador. Jag blir så ledsen när jag hör om dessa meningslösa händelser och känner hur fruktansvärt det måste vara för föräldrarna. Nyår ska ju vara årets höjdpunkt med fest och glada människor, inte en helg med så många och svåra tragedier. Så många skadade och lemlästade människor, bränder, slagsmål och ond bråd död.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar