En människas död skitsamma idag...?
Betyder ett människoliv ingenting idag? Jag blir väldigt förundrad då ingen kommenterade mitt förra inlägg. Var det ointressant eller är det verkligen så att utseendefixeringar, bantning, kläder och sex är viktigare att prata om? Betyder liv och död ingenting idag? Vart är vi då väg?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar