Fredag 4 januari 2008. Idag har vi -2 grader och det blåser. Funderar på om det egentligen är morgon när klockan är 4 och jag är ledig från jobbet. Det kanske är tvivelaktigt...
Skicka en kommentar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar