torsdag 3 januari 2008

Fenixmona säger godnatt!

Ikväll får ni bara njuta av en egenhändigt fotograferad liten blomma. Jag blev så sugen på mina egna blomsterfoton så håll till godo.

Idag kommer en ny dag med en lite piggare dator hoppas jag, för min dator har i alla fall varit alldeles fruktansvärt kvällstrött ända sedan nyår. Därför säger vi nu godnatt och drar oss tillbaka för kvällen. Suss gott alla, säger allas er Fenixmona!

Inga kommentarer: