Nu är jag inne i en fruktansvärd ond cirkel. Försöker röra mig, får mer ont, sitter mer still och går upp i vikt. Viktuppgång kan ju inte heller vara särskilt befrämjande för att bli av med hälsporren. Belastningen ökar ju hela tiden på foten. Nu har jag provat inlägg, avlastande sulor, tejpat och stillasittande. Vad finns det mer att göra?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar