onsdag 2 januari 2008

Fenixmona säger godmorgon alla!

Godmorgon alla! Hittills verkar det som om allt fungerar igen. Kanske var det så att både min dator och jag behövde en natts god sömn. Idag är det kallt, -2 grader och halv storm. Känns inte så lockande att gå ut i. Fast jag behöver ju inte gå ut förrän lite senare idag. Som jag sa igår så är jag egentligen ledig, men högarna är för stora på jobbet så det får bli ett extra pass, för mitt eget välbefinnande. Tänk vad vi människor är väldicplinerade! Plikten framför allt!

Inga kommentarer: