Nej vi ska vara glada att en ny dag är här, en ny dag med nya möjligheter. Vi ska vara rädda om varann och det som är viktigt i livet och ingenting är viktigare än människan. Pengar och vikten av dessa har tagit över vårt samhälle, men vi kan aldrig bygga ett lyckligt liv på pengar och vi lär inte kunna ta med oss några heller den dag vi lämnar jordelivet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar