Godmiddag alla! Vi befinner oss på kusten och har ännu inte bestämt oss för om vi åker hem idag eller i morgon. Kortet visar äldste sonen och svärdottern samt undertecknad och maken. Det togs av lilla barnbarnet Tobbe, 6 år, hemma hos oss på julafton. Här blåser väldigt mycket idag men ännu inte några stormstyrkor. Här är +2 grader, men i kombination med den hårda vinden så blir det väldigt kallt. Vi är helt nöjda att få befinna oss inomhus.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar