Nu åker vi strax iväg mot stormarnas rike. Det är kulingvarning på västkusten, inte så fint där idag som det var när jag tog denna bild i november. I kväll äter vi Tacos med äldste sonen och hans familj. Hade väl hoppats på att yngste sonen hade velat komma ner en stund också, men han hade mycket värk idag och kände att det var bättre att stanna inne. Ha det bra nu alla! På återseende säger allas er Fenixmona.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar