Vi stannar kvar hos sonen i natt också. Här är snö och hårda vindar vilket gör att snön drivar sig. Hörde på nyheterna att det varit massor av trafikolyckor. I skåne räckte inte ambulanserna till utan privatbilister fick köra folk till sjukhus. Hur ser det ut hos dig just nu?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar