Fenixmona hemma igen...
Hallå alla! Nu är arbetsbiet tillbaka i kupan. Min dag har varit hyfsat bra, frånsett att vårt datasystem togs ned för uppgradering 12.00. Jag hade en del annat att utföra så jag drabbades inte så hårt av detta just idag. Fast normalt sett är vi alltså helt beroende av vårt system för att kunna jobba. Hur är det på ditt jobb? Är du också numera helt datoriserad?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar