tisdag 8 januari 2008

Djur eller inte djur...

Nu har jag hälsat på hos Biggan´s kissar och lånat med mig denne lille krabat. Ibland saknar jag både kisse ocj vovve alldeles fruktansvärt, men jag gillar att resa och avstår därför ifrån djur. Sen har jag ju ett litet kattbarnbarn också eftersom yngsta dottern fortfarande studerar och därför ännu inte har bildat familj. Ja, pojkvän och kissekatt har hon ju som sagt. Har du djur hemma? Eller varför vill du inte ha djur?

Inga kommentarer: