tisdag 17 november 2009

Så ont, men nu är det fixat!

jag trodde inte att jag skulle ta mig till jobbet idag, men nu känner jag att det går bra!

Tack vare denna lilla tub med salva så tar jag mig iväg denna dag! Jag trodde först att det var mitt gamla diskbråck i nacken som spökade men det är det inte.

Den här smärtan sitter mest från "nackknölen" och ner en bit, så det går inte att böja huvudet framåt. I morse hade jag svårt att ta mig ur sängen, men nu är jag klädd och färdig för jobbet!!

Nu behöver jag värme! Så NETTS tävling om denna värmande badrock kom ju helt perfekt för mig! Jag skulle verkligen behöva vinna den. Nett vill också ha reda på vad jag tycker är det bästa med julen och den frågan är inte svår att svara på. Familjen, att få träffa sina nära och kära och få rå om dem lite! Det är det bästa!

Ha en fin dag nu alla och håll tummarna för att min salva fungerar hela dagen!

Inga kommentarer: