torsdag 19 november 2009

Nära att drunkna i Oslofjorden!

Jag ÄR bättre idag och är väldigt glad att det tydligen var ett vanlig ryggskott jag fick! Sista diskbråcket jag hade höll på att ta livet av mig.

Det slog nämligen till under ett bad i Oslo-fjorden. Utan hjälp hade jag aldrig tagit mig upp och då hade mitt liv varit slut där!

Jag hade haft nackspärr otaliga gånger och var nästan van vid dessa perioder, men den här gången var det annorlunda! Mina armar blev helt obrukbara och det gjorde vansinnigt ont! Jag höll mig uppe med hjälp av benen, men kunde inte ta mig ur vattnet själv.

Som ni har sett så återhämtade jag mig! Armarna var obrukbara i två veckor och jag hade väldigt ont! Nu är min nacke i det närmaste återställd och även det bråcket har kapslat in sig. Så ni förstår att jag är nöjd nu, att det inte var ett nytt diskbråck på gång! Lev därför varje dag som om det vore din sista, för det kan det vara! Ha en fin dag alla!

Inga kommentarer: